بارگذاری مستندات ارتقا رتبه شغلی کارکنان دانشگاه
شماره بخشنامه: 297318-157
تاریخ : 1402/10/09
نظر به فعال شدن فرآیند ارتقا رتبه کارمندان دانشگاه تهران به صورت الکترونیکی، خواهشمند است بعد از ورود به سامانه جامع اداری و مالی از تاریخ ۱۳/۱۰/۱۴۰۲ با رعایت موارد ذیل مستندات ارتقا رتبه را در سامانه بارگزاری نمائید.
۱. نحوه ورود به بارگذاری مدارک در سامانه جامع اداری و مالی (ورود به سامانه مذکور- مدیریت کارتابل - امور منابع انسانی - ارتقا رتبه کارمندان- پرونده ارتقا رتبه)
۲. همه کارمندان میبایست طبق فایل آموزشی، مستندات خود را بارگذاری نمایند.
۳. در قسمت عنوان دورههای آموزشی، تمامی دورهها به صورت اتوماتیک از سامانه آموزشهای ضمن خدمت نمایش داده میشود. لازم به ذکر است دورههای آموزشی قبل از سال ۱۳۹۲ در حال حاضر قابل مشاهده نمیباشد. پس از اصلاح توسط مرکز آموزشهای حرفهای مدیران و کارکنان، مراتب اطلاع رسانی خواهد شد.
۴. لوحهای تقدیر نامه میبایست دارای شماره و تاریخ باشند. در غیر این صورت دبیرخانه واحد مربوطه نسبت به درج شماره و تاریخ اقدام، سپس فایل مربوطه بارگذاری شود.
۵. همکاران محترم توجه داشته باشند، که کلیه مستندات میبایست از بدو استخدام در سامانه بارگذاری گردد.
۶. در حال حاضر بارگذاری مستندات، صرفاً جهت تکمیل پرونده ارتقا میباشد و زمان ارسال درخواست ارتقا رتبه شغلی به صورت الکترونیکی در بخشنامه آتی اعلام خواهد شد.
۷- با توجه به ضرورت تهیه بانک اطلاعاتی از مدارک همکاران محترم و بهره مندی از مزایای آتی آن؛ تقاضا میشود همکاران با هر سنوات خدمت یا رتبه شغلی (حتی کسانی که رتبه یک میباشند) اقدام نمایند.
۸. جهت هر گونه سوال در خصوص بارگذاری و فرآیند انجام کار میبایست فقط به کارشناسان امور اداری واحد مربوطه مراجعه نمایند. کارشناسان امور اداری با مطالعه دقیق فرآیند، نسبت به راهنمایی همکاران اقدام نموده و در صورت هر گونه سوال احتمالی با واحد ارتقا این اداره کل تماس حاصل نمایند.
۹. رؤسا و مسئولین محترم اداری واحدها موظف هستند این بخشنامه را به نحو مناسب به کلیه کارکنان به ویژه همکارانی که به سامانه اتوماسیون اداری یا به سامانه جامع اداری و مالی دسترسی ندارند، اعم از نگهبانان، نیروهایخدماتی، تأسیساتی، رانندگان، کارکنان آزمایشگاهها و … اطلاع رسانی نمایند.