بخشنامه صدور کارت پرسنلی

۱۴ آذر ۱۴۰۱ | ۱۴:۱۳ کد : ۳۱۷۳۷ بخشنامه‌ها و اطلاعیه‌ها
تعداد بازدید:۳۶۵

شماره بخشنامه:  155/256515

تاریخ :   1401/9/14

 

پیرو بخشنامه شماره ۸۵۹۴۰/۱۵۵ مورخ ۲۱/‏۰۴/‏۹۰‬ در خصوص صدور کارت پرسنلی به استحضار می‌رساند، کلیه همکاران دانشگاه اعم از اعضای محترم هیأت علمی و کارمندان گرامی (رسمی، پیمانی و قرارداد انجام کار معین) جهت دریافت کارت پرسنلی برای اولین بار و یا المثنی، می‌بایست موارد ذیل را رعایت نمایند.

  1. درخواست خود را از طریق سامانه اتوماسیون اداری (از قسمت پیش‌نویس سامانه مذکور، تایپ نامه و تغییر فرم ۴ دانشگاه تهران به فرم تقاضای صدور کارت پرسنلی) تکمیل و به این اداره کل ارسال نمایند.
  2. برای درخواست کارت پرسنلی اعضای هیأت علمی و کارکنان رسمی، پیمانی و قرارداد انجام کار معین در قسمت مشخصات فردی، درج نام و نام خانوادگی و شماره پرسنلی متقاضی کافیست.

توجه: وارد نمودن ریز مشخصات فردی مطابق شرایط اعلام شده در فرم مذکور (تصویر پیوست)، فقط جهت درخواست صدور کارت برای کارکنان مشمول بند ۷ می‌باشد.

  1. در صورتی که درخواست صدور کارت برای اولین بار است، می‌بایست یک قطعه عکس ۴*۳ جدید ، مناسب و با کیفیت پرسنلی در قالب (فرمت) JPG پیوست نامه اتوماسیونی ارسال شود.

یادآوری: در صورتی که درخواست کارت المثنی باشد، اما متقاضی مایل به تعویض عکس کارت قبلی است، باید مطابق شرایط فوق الذکر عکس جدید خود را پیوست نماید.

  1. در صورتی که درخواست کارت المثنی به دلیل مفقودی، شکسته شدن یا خرابی باشد می‌بایست فیش بانکی به مبلغ علی الحساب ۱،۰۰۰،۰۰۰ ریال به شماره حساب اعلام شده واریز و تصویر آن اسکن و در پیوست نامه ارسال گردد.

توجه: در صورتی که کارت المثنی برای بار دوم یا بیشتر از آن، از تاریخ انتشار این بخشنامه درخواست شود مبلغ واریزی علی الحساب ۱،۵۰۰،۰۰۰ ریال به شماره حساب اعلام شده واریز و تصویر آن اسکن و در پیوست نامه ارسال گردد.

  1. در صورتی که درخواست کارت المثنی با توجه به حکم پرسنلی به دلیل تغییر اداری و خارج از اراده باشد نیازی به‌واریز وجه بانکی نمی‌باشد.
  2. چنانچه متقاضی صدور کارت، کاربر اتوماسیون نمی‌باشد، درخواست ایشان می‌بایست از طریق رئیس یا کارشناس امور اداری واحد مطابق شرایط اعلام شده فوق تکمیل و ارسال شود.
  3. درخواست صدور کارت تردد برای پرسنل شرکتی برای اولین بار و یا برای نیروهای امریه سربازی یا قرارداد ساعتی بنا به تشخیص و نیاز واحد، الزاماً می‌بایست با امضا مدیر محترم واحد ارسال شود.

بدیهی است به درخواست‌های صدور کارت خارج از سامانه اتوماسیون و به صورت دستی ترتیب اثر داده نخواهد شد. لذا درخواست‌ها صرفاً از طریق سامانه اتوماسیون اداری مطابق شرایط و ضوابط اعلام شده به شرح فوق پذیرفته و پس از صدور کارت، مجدداً از طریق اتوماسیون به متقاضی اطلاع داده می‌شود تا جهت تحویل کارت خود مراجعه نمایند.

فیش‌های واریزی می‌بایست به حساب شماره ۴۰۰۱۰۷۰۱۰۱۰۳۰۰۶۸۲۵ (شماره شبا ۸۳۰۱۰۰۰۰۴۰۰۱۰۷۰۱۰۳۰۰۶۸۲۵ IR) به نام تمرکز وجوه اختصاصی دانشگاه تهران نزد بانک مرکزی و حتماً با شناسه واریز ۳۸۲۰۷۰۱۷۴۱۴۰۱۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۸۰۱۸۰۰ در شعب بانک ملی واریز گردد.

لازم به ذکر است امور مربوط به صدور کارت پرسنلی، تعریف و انتقال اثر انگشت به سرکار خانم نسیم حبیبی کارشناس صدور کارت پرسنلی این اداره کل مرتبط می‌باشد. توصیه می‌شود همکاران گرامی قبل از مراجعه به واحد صدور کارت، جهت اطلاع از روند درخواست خود از گردش نامه اتوماسیونی مطلع شوند.

 

فرم_تقاضای_صدور_کارت_پرسنلی (PDF)

فرم_تقاضای_صدور_کارت_پرسنلی (Microsoft Word)


( ۳ )