بخشنامه صدور کارنامه ارزیابی عملکرد و در خواست تجدید نظر امتیاز (سال ۱۴۰۳) کارمندان دانشگاه تهران
قابل توجه کلیه کارمندان محترم دانشگاه و معاونین محترم دانشکده ها + موسسه ها + مراکز و مدیران محترم حوزه ستادی دانشگاه
شماره بخشنامه: ۵۱۲۶۳ /۱۵۵
تاریخ : ۱۴۰۴/۰۲/۳۰
نظر به صدور کارنامه ارزیابی عملکرد کارمندان دانشگاه تهران سال ۱۴۰۳ از تاریخ ۱۴۰۴/۰۲/۳۱، به استحضار میرساند همکاران محترم در صورت درخواست تجدید نظر به امتیاز اخذ شده از تاریخ ۱۴۰۴/۰۲/۳۱ تا ۱۴۰۴/۰۳/۰۶ مهلت دارند نسبت به ثبت درخواست در سامانه جامع اداری و مالی دانشگاه به آدرس https://hrs.ut.ac.ir/fa اقدام نمایند، لذا خواهشمند است به موارد ذیل توجه فرمائید:
۱- کارمندانی که امتیاز خود ارزیابی و مافوق نهایی را ندارند، فاقد کارنامه ارزیابی میباشند.
۲- کارمندانی که امتیاز ارزیابی آنان بیشتر از ۹۵ میباشد، امکان درخواست بازنگری امتیاز ارزیابی را ندارند.
۳- کارمندانی که به دلایلی اعم از مرخصی زایمان، مرخصی استعلاجی، مأموریت آموزشی، مأمور به سایر دستگاهها و… بیشتر از شش ماه در دانشگاه حضور نداشتهاند و فاقد امتیاز ارزیابی هستند در خصوص امتیاز آنان همانند سنوات گذشته با توجه به مصوبات هیئت اجرایی اقدام خواهد شد.
۴- چنانچه مدیران نهایی طی دوره ارزیابی، پرسنل تحت نظر خود را ارزشیابی نکرده باشند، بر اساس مصوبه کمیته ارزیابی عملکرد کارمندان اقدام خواهد شد.
۵- پس از پایان مهلت تجدید نظر، درخواستهای مورد تأیید کمیته مذکور طی نامه رسمی به مدیران واحد مربوطه ابلاغ شده و شایسته است مدیران ارجمند نسبت به برگزاری جلسه و برقراری تعامل دوسویه (بین ارزیابی شونده و ارزیابی کننده) ضمن ارائه راه کار، به منظور دستیابی به اهداف دوره بعدی ارزیابی، نقاط قوت و اقدامات اصلاحی را به همکاران معترض منعکس نمایند.
۶- رؤسا و مسئولین اداری واحدها موظفند بخشنامه حاضر را به نحو مناسب به کلیه کارکنان به ویژه همکارانی که به سامانه اتوماسیون اداری یا به سامانه جامع اداری و مالی دسترسی ندارند، اعم از نگهبانان، نیروهایخدماتی، تأسیساتی، رانندگان، کارکنان آزمایشگاهها و… اطلاع رسانی کنند تا این دسته از همکاران نیز در بازه زمانی اعلام شده نسبت به موارد اعلامی اقدام نمایند.
۷- نتیجه کمیته ارزیابی عملکرد همکاران محترم در فرآیند درخواست تغییر امتیاز برای پرسنل قابل مشاهده است.