بخشنامه ارتقا رتبه شغلی کارکنان غیر هیات علمی دانشگاه به صورت سیستمی(در سامانه جامع اداری مالی)

۱۵ بهمن ۱۴۰۳ | ۱۳:۵۹ کد : ۴۵۷۸۶ اخبار بخشنامه‌ها و اطلاعیه‌ها
تعداد بازدید:۲۰
قابل توجه کلیه کارمندان محترم دانشگاه و معاونین محترم دانشکده ها + موسسه ها + مراکز و مدیران محترم حوزه ستادی دانشگاه

شماره بخشنامه: 301309-155

تاریخ : 1403/11/10

 

با توجه به راه اندازی فرآیند بررسی پرونده‌های ارتقا از طریق سامانه جامع اداری مالی، خواهشمند است؛ همکاران محترمی که تاکنون بررسی ارتقا رتبه آنان به صورت فیزیکی انجام نشده است در صورت دارا بودن شرایط کسب رتبه بالاتر، درخواست خود را در سامانه جامع اداری مالی به آدرس https://hrs.ut.ac.ir ثبت نمایند.

مسئولین محترم اداری از ارسال پرونده به صورت فیزیکی به اداره کل منابع انسانی خودداری نمایند.

اعضای واجد شرایط تحصیلی و تجربی، در صورت کسب حد نصاب لازم از عوامل ارتقا مندرج در جدول ۳ (شیوه نامه ارتقا) با تصویب هیئت اجرایی دانشگاه به رتبه بالاتر ارتقا می‌یابند، مشروط به اینکه میانگین امتیازات مربوط به ارزیابی سه سال منتهی به تقاضای رتبه عضو، به ترتیب برای رتبه‌های مهارتی، سه، دو، یک و ممتاز از ۹۰،۸۵،۸۰،۷۵ و ۹۵ درصد کمتر نباشد.

در ثبت درخواست ارتقا، رتبه شغلی رعایت موارد ذیل الزامی می‌باشد:

همکاران محترم ابتدا می‌بایست؛ مستندات مربوط به رتبه شغلی، اعم از احکام مدیریتی انشایی، عضویت درکمیته‌ها، ارائه پیشنهاد نو و ابتکاری، اکتشافات، اختراعات و کارهای هنری، مقالات علمی، تألیف و ترجمه کتاب، طرح‌های پژوهشی و مطالعاتی، گزارش‌های موردی، لوح تقدیر و عنوان کارمند نمونه را در سامانه مذکور در قسمت مدیریت کارتابل – خدمات منابع انسانی- ارتقا رتبه کارمندان- پرونده ارتقا رتبه بارگذاری نمایند.

در قسمت عنوان دوره‌های آموزشی، تمامی دوره‌ها به صورت اتوماتیک از سامانه آموزش‌های ضمن خدمت نمایش داده می‌شود.

سنوات خدمتی همکاران بر اساس حکم کارگزینی محاسبه می‌گردد و همکارانی که دارای سنوات شرکتی، روزمزدی داخل دانشگاه می‌باشند، می‌بایست طبق بخشنامه شماره ۱۵۵/۳۷۶۰۳۷ مورخ ۱۶/‏۱۲/‏۱۴۰۲‬ اقدام نمایند.

کلیه مستندات می‌بایست از بدو استخدام در سامانه بارگذاری و سپس نسبت به ارسال درخواست ارتقا رتبه اقدام گردد.

درخواست همکاران پس از ثبت و ذخیره در سامانه، به دبیر کمیته فرعی ۱ مطابق بخشنامه ‏شماره ۳۷۹۲۳۸/‏۱۵۵ مورخ ۲۰/‏۱۲/‏۱۴۰۲‬ جهت انجام مراحل بعدی ارسال خواهد شد.

ضمناً مطالعه راهنمای ثبت درخواست ارتقا رتبه کارمندان تاکید می‌گردد.‌‌‌‌‌‌‌

رؤسا و مسئولین محترم اداری واحدها موظف هستند این بخشنامه را به نحو مناسب به کلیه کارکنان به ویژه همکارانی که به سامانه اتوماسیون اداری یا به سامانه جامع اداری و مالی دسترسی ندارند، اعم از نگهبانان، نیروهای‌خدمات، تأسیسات، رانندگان، کارکنان آزمایشگاه‌ها و … اطلاع رسانی نمایند.

جهت هر گونه سوال در خصوص بارگذاری و فرآیند انجام کار می‌بایست، فقط به کارشناسان امور اداری واحد مربوطه مراجعه نمایند. کارشناسان امور اداری با مطالعه دقیق فرآیند، نسبت به راهنمایی همکاران اقدام نمایند.

کارکنان محترم در صورت نیاز، می‌توانند از سامانه میز خدمات الکترونیک دانشگاه به آدرس https://sd.ut.ac.ir/fa جهت ثبت تیکت استفاده نمایند.‌‌‌‌‌‌‌