فعال سازی میز خدمت الکترونیک اداره کل منابع انسانی دانشگاه تهران

۱۱ تیر ۱۴۰۳ | ۰۹:۱۳ کد : ۴۲۳۸۴ اخبار
تعداد بازدید:۱۷۲

 

 

به منظور ارائه خدمات به موقع، سریع و آسان به ارباب رجوع، میزخدمت الکترونیک اداره‌کل منابع انسانی دانشگاه تهران راه ­اندازی شد و از طریق سامانه میزخدمت الکترونیک دانشگاه تهران با نشانی اینترنی https://sd.ut.ac.ir قابل دسترس کارکنان، بازنشستگان و افراد تحت تکفل بازنشستگان در قرار گرفت. شایان ذکر است با هدف تکریم ارباب رجوع و ایجاد نظام اداری پاسخگو و کارآمد، میزخدمت الکترونیک اداره‌کل منابع انسانی نخست برای ارائه خدمات  اداره بازنشستگی راه‌اندازی شده و پس از آن خدمات دیگر واحدهای این اداره کل نیز در این سامانه فعال خواهد گردید.

عناوین خدمات راه اندازی شده اداره بازنشستگان:

 

شرح کامل خدمات راه اندازی شده اداره باز نشستگان:

بارگزاری مدارک مورد نیاز برای برقراری حقوق بازنشستگی

شرح خدمت:

همکارانی که بازنشسته می‌شوند حداقل یک ماه قبل از تاریخ بازنشستگی می‌توانند این مدارک را جهت برقراری حقوق به اداره بازنشستگی منابع انسانی تحویل نمایند.

 ذی‌نفعان 

خدمت‌دهنده (مسئول پاسخگو): اداره کل منابع انسانی - اداره بازنشستگی 

خدمت‌گیرنده (دریافت‌کننده): کارکنان شاغل در شرف بازنشستگی (کارمند و هیات علمی)

 شرایط ارائه درخواست 

مدارک/ منابع مورد نیاز:

  1. تصویر کامل شناسنامه
  2. تصویر کامل کارت ملی
  3. فیش افتتاح حساب در بانک صادرات جهت برقراری حقوق بازنشستگی
  4. ارائه اطلاعات تماس اعم از آدرس محل سکونت، کد پستی، تلفن ثابت، تلفن همراه و پست الکترونیکی

شرایط درخواست: 

_

 شرایط ارائه خدمت 

ساعات ارائه خدمت: همه روزه در ساعات اداری

متوسط زمان ارائه خدمت: 3 الی 10 روز کاری

 مستندات راهنما 

راهنما/ قوانین/ دستورالعمل:

آیین نامه استخدامی اعضای غیر هیات علمی دانشگاه تهران

آیین نامه استخدامی اعضای هیأت علمی دانشگاه تهران

- قانون مقررات اداری استخدامی کشوری 

- قانون مدیریت خدمات کشوری


پیگیری بازخرید ذخیره مرخصی استحقاقی

 شرح خدمت:

صدور حکم بازخرید مرخصی پس از صدور ابلاغ بازنشستگی، اعلام میزان ذخیره مرخصی استحقاقی استفاده نشده کارکنان توسط واحد محل خدمت و تایید سامانه حضور و غیاب انجام می‌شود.

 ذی‌نفعان 

خدمت‌دهنده (مسئول پاسخگو): اداره کل منابع انسانی - اداره بازنشستگی 

خدمت‌گیرنده (دریافت‌کننده): بازنشستگان دانشگاه تهران (کارمند و هیات علمی) و افراد تحت تکفل در صورت فوت عضو شاغل

 شرایط ارائه درخواست 

مدارک/ منابع مورد نیاز:

  1. کد ملی
  2. پست الکترونیکی

شرایط درخواست: 

- صدور حکم بازخرید مرخصی بعد از تاریخ بازنشستگی امکان‌پذیر می‌باشد.

- میزان ذخیره مرخصی استحقاقی استفاده نشده کارکنان اعلام شده از سوی واحد محل خدمت در سامانه حضور و غیاب تایید شود.

 شرایط ارائه خدمت 

ساعات ارائه خدمت: همه روزه در ساعات اداری

متوسط زمان ارائه خدمت3 الی 5 روز کاری

 مستندات راهنما 

راهنما/ قوانین/ دستورالعمل:

آیین نامه استخدامی اعضای غیر هیات علمی دانشگاه تهران

آیین نامه استخدامی اعضای هیأت علمی دانشگاه تهران


پیگیری پاداش بازنشستگی

شرح خدمت:

صدور حکم پاداش بازنشستگی بعد از تایید حقوق بازنشستگی توسط صندوق بازنشستگی مربوطه انجام می‌پذیرد.

 ذی‌نفعان 

خدمت‌دهنده (مسئول پاسخگو): اداره کل منابع انسانی - اداره بازنشستگی 

خدمت‌گیرنده (دریافت‌کننده): بازنشستگان دانشگاه تهران (کارمند و هیات علمی) و افراد تحت تکفل در صورت فوت عضو شاغل

 شرایط ارائه درخواست 

مدارک/ منابع مورد نیاز:

  1. کد ملی
  2. پست الکترونیکی

شرایط درخواست: 

- صدور حکم برقراری حقوق بازنشستگی توسط صندوق بازنشستگی مربوطه

 شرایط ارائه خدمت 

ساعات ارائه خدمت: همه روزه در ساعات اداری

متوسط زمان ارائه خدمت3 الی 5 روز کاری

 مستندات راهنما 

راهنما/ قوانین/ دستورالعمل:

آیین نامه استخدامی اعضای غیر هیات علمی دانشگاه تهران

آیین نامه استخدامی اعضای هیأت علمی دانشگاه تهران


درخواست صدور حکم کمک هزینه ازدواج بازنشسته و افراد تحت تکفل

شرح خدمت:

درخواست کمک هزینه ازدواج بازنشسته و افراد تحت تکفل با ارائه مدارک لازم جهت صدور حکم مربوطه

 ذی‌نفعان 

خدمت‌دهنده (مسئول پاسخگو): اداره کل منابع انسانی - اداره بازنشستگی 

خدمت‌گیرنده (دریافت‌کننده): بازنشستگان دانشگاه تهران (کارمند و هیات علمی) و افراد تحت تکفل ایشان

 شرایط ارائه درخواست 

مدارک/ منابع مورد نیاز:

  1. تصویر کامل شناسنامه زوج و زوجه
  2. تصویر کامل کارت ملی زوج و زوجه
  3. تصویر سند ازدواج
  4. گواهی عدم دریافت کمک هزینه ازدواج از محل خدمت برای فرزندان شاغل

شرایط درخواست: 

- کمک هزینه ازدواج برای بازنشسته تنها یک بار امکانپذیر می‌باشد.

- کمک هزینه ازدواج برای هر فرزند تنها یک بار امکانپذیر می‌باشد.

- کمک هزینه یاد شده برای فرزندان تنها در صورت عدم اشتغال فرزند قابل پرداخت می‌باشد.

 شرایط ارائه خدمت 

ساعات ارائه خدمت: همه روزه در ساعات اداری

متوسط زمان ارائه خدمت: 3 الی 5 روز کاری

 مستندات راهنما 

راهنما/ قوانین/ دستورالعمل:

آیین نامه استخدامی اعضای غیر هیات علمی دانشگاه تهران

آیین نامه استخدامی اعضای هیأت علمی دانشگاه تهران


درخواست برقراری حقوق وظیفه برای اعضای خانواده

شرح خدمت:

درخواست برقراری حقوق وظیفه برای اعضای خانواده اعم از همسر و فرزندان.

قابل ذکر است که درخواست برقراری حقوق وظیفه برای فرزندان طی چهار مرحله تکمیل می‌شود:

مرحله اول(غیر حضوری) ثبت درخواست توسط متقاضی و ارائه مدارک اولیه

مرحله دوم )حضوری) پس از تایید کارشناس و با مراجعه حضوری متقاضی در بازه زمانی تعیین شده ضمن ارائه درخواست کتبی با شماره ثبتی دبیرخانه، فرم‌های ممهور ضروری را از اداره بازنشستگی دریافت‌ می‌نماید.

مرحله سوم (غیر حضوری) ارائه مدارک و فرم‌های کامل شده در گردش درخواست مربوطه توسط متقاضی

مرحله چهارم )حضوری( حضور مجدد متقاضی در بازه زمانی تعیین شده جهت ارائه اصل مدارک و خاتمه فرآیند با توجه به مدارک و قوانین.

نکته: پیگیری درخواست از طریق سامانه میز خدمت برای متقاضی امکان پذیر است ضمنا در صورت ثبت پست الکترونیکی توسط متقاضی، در پایان هر مرحله پیامی به پست الکترونیک وی جهت ورود به مرحله بعدی یا دریافت توضیحات کارشناس ارسال می‌شود.

 ذی‌نفعان 

خدمت‌گیرنده (دریافت‌کننده): بازنشستگان دانشگاه تهران و افراد تحت تکفل ایشان

 شرایط ارائه درخواست 

مدارک/ منابع مورد نیاز:

ارائه مدارک زیر در مراحل تعیین شده الزامی می‌باشد:

درخواست برقراری حقوق وظیفه برای همسر:

  1. پست الکترونیکی متقاضی
  2. تصویر کامل شناسنامه مرحوم
  3. تصویر کارت ملی مرحوم
  4. گواهی فوت مرحوم
  5. تصویر کامل شناسنامه همسر متوفی
  6. تصویر کامل سند ازدواج (در صورت عدم دسترسی به سند ازدواج گواهی حصر وراث)‌
  7. فیش افتتاح حساب در بانک صادرات جهت برقراری حقوق وظیفه
  8. در صورت فوت همسر اول بازنشسته تصویر گواهی فوت الزامی است

درخواست برقراری حقوق وظیفه برای فرزندان:

  1. پست الکترونیکی متقاضی
  2. تصویر کامل شناسنامه )مرحله اول)
  3. تصویر کارت ملی )مرحله اول)
  4. تصویر فیش افتتاح حساب در بانک صادرات جهت برقراری حقوق وظیفه )مرحله اول)
  5. برای فرزند اناث در صورت طلاق تصویر کامل طلاق نامه )مرحله اول) 
  6. برای فرزند ذکور در صورت که سن فرزند از 25 سال بالاتر باشد گواهی پزشکی قانونی مبنی بر از کارافتادگی مادام العمر )مرحله اول)
  7. برای فرزند ذکور تصویر کارت معافیت پزشکی از سربازی )مرحله اول)
  8. درخواست برقراری حقوق وظیفه که ثبت دبیرخانه دانشگاه شده باشد )مرحله دوم) 
  9. برای فرزند اناث تکمیل فرم تعهد محضری مبنی بر عدم ازدواج و اشتغال (در بخش خصوص و دولتی) )بارگزاری در مرحله سوم و تحویل اصل مدرک در مرحله چهارم)
  10. تکمیل فرم استعلام از سایر صندوق‌های بیمه‌ای و بازنشستگی )بارگزاری در مرحله سوم و تحویل اصل مدرک در مرحله چهارم) 

شرایط درخواست: 

- تحت تکفل بودن افراد

- برقراری حقوق وظیفه برای اعضای خانواده تنها در صورت فوت بازنشسته امکانپذیر می‌باشد.

- برقراری حقوق وظیفه برای فرزندان ذکور تا سن 20 سالگی و در صوت اشتغال به تحصیلات عالیه تا سن 25 سالگی مقدور می باشد

 - معافیت پزشکی از سربازی/ دارا بودن گواهی پزشکی قانونی مبنی بر از کارافتادگی مادام العمر برای فرزندان ذکور با سن بالای 25 سال

- برای فرزندان اناث مطلقه بودنتعهد محضری مبنی بر عدم ازدواج و اشتغال 

 شرایط ارائه خدمت 

ساعات ارائه خدمت: همه روزه در ساعات اداری

متوسط زمان ارائه خدمتهر مرحله 5 الی 10 روز کاری

 مستندات راهنما 

راهنما/ قوانین/ دستورالعمل:

آیین نامه استخدامی اعضای غیر هیات علمی دانشگاه تهران

آیین نامه استخدامی اعضای هیأت علمی دانشگاه تهران

- قانون مقررات اداری استخدامی کشوری

- قانون مدیریت خدمات کشوری


درخواست صدور حکم کمک هزینه کفن و دفن بازنشسته و افراد تحت تکفل

شرح خدمت:

درخواست کمک هزینه کفن و دفن بازنشسته و افراد تحت تکفل با ارائه مدارک لازم جهت صدور حکم مربوطه.

 ذی‌نفعان 

خدمت‌دهنده (مسئول پاسخگو): اداره کل منابع انسانی - اداره بازنشستگی 

خدمت‌گیرنده (دریافت‌کننده): بازنشستگان دانشگاه تهران و افراد تحت تکفل ایشان

 شرایط ارائه درخواست 

مدارک/ منابع مورد نیاز:

  1. گواهی فوت از اداره ثبت احوال
  2. تصویر کامل شناسنامه
  3. تصویر کامل کارت ملی

شرایط درخواست: 

- تحت تکفل بودن افراد

 -کمک هزینه کفن و دفن برای افراد تحت تکفل تنها در زمانی که بازنشسته در قید حیات باشد قابل پرداخت خواهد بود.

 شرایط ارائه خدمت 

ساعات ارائه خدمت: همه روزه در ساعات اداری

متوسط زمان ارائه خدمت: 3 الی 5 روز کاری

 مستندات راهنما 

راهنما/ قوانین/ دستورالعمل:

آیین نامه استخدامی اعضای غیر هیات علمی دانشگاه تهران

آیین نامه استخدامی اعضای هیأت علمی دانشگاه تهران

Bottom of Form