بخشنامه صدور کارنامه ارزیابی عملکرد و در خواست تجدید نظر امتیاز (سال ۱۴۰۲) کارمندان دانشگاه تهران
شماره: 363081-155
تاریخ:۱۴۰۲/۱۲/۰۵
نظر به صدور کارنامه ارزیابی عملکرد کارمندان دانشگاه تهران سال ۱۴۰۲ از تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۹، باستحضار میرساند همکاران محترم در صورت درخواست تجدید نظر به امتیاز اخذ شده از تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ تا ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ مهلت دارند نسبت به ثبت درخواست در سامانه جامع اداری و مالی دانشگاه به آدرس https://hrs.ut.ac.ir/fa اقدام نمایند، لذا خواهشمند است به موارد ذیل توجه فرمائید:
۱- کارمندانی که امتیاز خود ارزیابی و مافوق نهایی را ندارند، فاقد کارنامه ارزیابی میباشند.
۲- کارمندانی که امتیاز ارزیابی آنان بیشتر از ۹۰ میباشد، امکان درخواست تغییر امتیاز ارزیابی را ندارند.
۳- کارمندانی که به دلایلی اعم از مرخصی زایمان، مرخصی استعلاجی، مأموریت آموزشی، مأمور به سایر دستگاهها و… بیشتر از شش ماه در دانشگاه حضور نداشتهاند و فاقد نمره هستند امتیاز آنان همانند سنوات گذشته با توجه به مصوبات هیأت اجرایی اقدام خواهد شد.
۴- چنانچه مدیران نهایی طی دوره ارزیابی پرسنل تحت نظر خود را ارزشیابی نکرده باشند، براساس مصوبه کمیته ارزیابی عملکرد کارمندان اقدام خواهد شد.
۵- پس از پایان مهلت تجدید نظر، درخواستهای مورد تأیید کمیته مذکور طی نامه رسمی به مدیران واحد مربوطه ابلاغ خواهد شد و شایسته است مدیران ارجمند نسبت به برگزاری جلسه و برقراری تعامل دوسویه (بین ارزیابی شونده و ارزیابی کننده) ضمن ارائه راه کار برای دستیابی به اهداف دوره بعدی ارزیابی، نقاط قوت و قابل بهبود را به همکارانی که بابت امتیاز اخذ شده، اعتراض داشتهاند، منعکس نمایند.
۶- رؤسا و مسئولین اداری واحدها موظف هستند این بخشنامه را به نحو مناسب به کلیه کارکنان به ویژه همکارانی که به سامانه اتوماسیون اداری یا به سامانه جامع اداری و مالی دسترسی ندارند، اعم از نگهبانان، نیروهایخدماتی، تأسیساتی، رانندگان، کارکنان آزمایشگاهها و… اطلاع رسانی کنند تا این دسته از کارکنان نیز در بازه زمانی اعلام شده نسبت به موارد اعلامی اقدام نمایند.
۷- نتیجه کمیته ارزیابی عملکرد کارمندان در فرآیند درخواست تغییر امتیاز برای پرسنل قابل مشاهده است.