بخشنامه صدور کارنامه ارزیابی عملکرد و در خواست تجدید نظر امتیاز (سال ۱۴۰۲) کارمندان دانشگاه تهران

۰۸ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۱:۵۱ کد : ۴۰۱۵۵ اخبار بخشنامه‌ها و اطلاعیه‌ها
تعداد بازدید:۳۷۶

شماره: 363081-155

تاریخ:۱۴۰۲/۱۲/۰۵

 

نظر به صدور کارنامه ارزیابی عملکرد کارمندان دانشگاه تهران سال ۱۴۰۲ از تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۹، باستحضار می‌رساند همکاران محترم در صورت درخواست تجدید نظر به امتیاز اخذ شده از تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ تا ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ مهلت دارند نسبت به ثبت درخواست در سامانه جامع اداری و مالی دانشگاه به آدرس https://hrs.ut.ac.ir/fa اقدام نمایند، لذا خواهشمند است به موارد ذیل توجه فرمائید:

۱- کارمندانی که امتیاز خود ارزیابی و مافوق نهایی را ندارند، فاقد کارنامه ارزیابی می‌باشند.

۲- کارمندانی که امتیاز ارزیابی آنان بیشتر از ۹۰ می‌باشد، امکان درخواست تغییر امتیاز ارزیابی را ندارند.
۳- کارمندانی که به دلایلی اعم از مرخصی زایمان، مرخصی استعلاجی، مأموریت آموزشی، مأمور به سایر دستگاه‌ها و بیشتر از شش ماه در دانشگاه حضور نداشته‌اند و فاقد نمره هستند امتیاز آنان همانند سنوات گذشته با توجه به مصوبات هیأت اجرایی اقدام خواهد شد.

۴- چنانچه مدیران نهایی طی دوره ارزیابی پرسنل تحت نظر خود را ارزشیابی نکرده باشند، براساس مصوبه کمیته ارزیابی عملکرد کارمندان اقدام خواهد شد.

۵- پس از پایان مهلت تجدید نظر، درخواست‌های مورد تأیید کمیته مذکور طی نامه رسمی به مدیران واحد مربوطه ابلاغ خواهد شد و شایسته است مدیران ارجمند نسبت به برگزاری جلسه و برقراری تعامل دوسویه (بین ارزیابی شونده و ارزیابی کننده) ضمن ارائه راه کار برای دستیابی به اهداف دوره بعدی ارزیابی، نقاط قوت و قابل بهبود را به همکارانی که بابت امتیاز اخذ شده، اعتراض داشته‌اند، منعکس نمایند.

۶- رؤسا و مسئولین اداری واحدها موظف هستند این بخشنامه را به نحو مناسب به کلیه کارکنان به ویژه همکارانی که به سامانه اتوماسیون اداری یا به سامانه جامع اداری و مالی دسترسی ندارند، اعم از نگهبانان، نیروهای‌خدماتی، تأسیساتی، رانندگان، کارکنان آزمایشگاه‌ها و اطلاع رسانی کنند تا این دسته از کارکنان نیز در بازه زمانی اعلام شده نسبت به موارد اعلامی اقدام نمایند.

۷- نتیجه کمیته ارزیابی عملکرد کارمندان در فرآیند درخواست تغییر امتیاز برای پرسنل قابل مشاهده است.


( ۳ )