بخشنامه صدور کارنامه ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۰ کارمندان دانشگاه تهران

۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۶:۲۸ کد : ۳۴۱۰۸ اخبار بخشنامه‌ها و اطلاعیه‌ها
تعداد بازدید:۴۱۹

شماره بخشنامه:  155/26875

تاریخ : 1402/02/05

 

نظر به صدور کارنامه ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۰ کارمندان دانشگاه تهران از تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۱۰ باستحضار می‌رساند، همکاران محترم در صورت درخواست تجدید نظر به امتیاز اخذ شده از تاریخ صدور کارنامه به مدت یک هفته مهلت دارند که نسبت به ثبت درخواست در سامانه جامع اداری و مالی دانشگاه به آدرس https://hrs.ut.ac.ir/fa اقدام نمایند. لذا خواهشمند است به موارد ذیل توجه فرمائید:
۱- کارمندانی که فرم خود ارزیابی را تکمیل ننموده و مدیر نهایی آنان فرم مذکور را ارزشیابی نکرده است، فاقد کارنامه ارزیابی می‌باشند.
۲- امتیاز آن دسته از همکارانی که به دلایلی اعم از مرخصی زایمان، مرخصی استعلاجی، مأموریت آموزشی، مأمور به سایر دستگاه‌ها و… بیشتر از شش ماه در دانشگاه حضور نداشته‌اند و فاقد نمره هستند، همانند سنوات گذشته و با توجه به مصوبات هیأت اجرایی محاسبه و ثبت خواهد شد.
۳- چنانچه مدیران نهایی طی دوره ارزیابی پرسنل تحت نظر خود را بر اساس بند ۶ بخشنامه شماره  155/322462مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ ارزشیابی نکرده باشند، اداره کل منابع انسانی به استناد مصوبه کمیته ارزیابی عملکرد مورخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۸، جهت ثبت آخرین امتیاز افراد اقدام خواهد کرد.
۴- پس از پایان مهلت تجدید نظر، درخواست فوق طی نامه رسمی به مدیران واحد مربوطه ابلاغ خواهد شد و شایسته است مدیران ارجمند نسبت به برگزاری جلسه و برقراری تعامل دوسویه (بین ارزیابی شونده و ارزیابی کننده) ضمن ارائه راه کار برای دستیابی به اهداف دوره بعدی ارزیابی، نقاط قوت و قابل بهبود را به همکارانی که بابت امتیاز اخذ شده، اعتراض داشته‌اند، منعکس نمایند.

۵- رؤسا و مسئولین اداری واحدها موظف هستند این بخشنامه را به نحو مناسب به کلیه کارکنان به ویژه همکارانی که به سامانه اتوماسیون اداری یا به سامانه جامع اداری و مالی دسترسی ندارند، اعم از نگهبانان، نیروهای‌خدماتی، تأسیساتی، رانندگان، کارکنان آزمایشگاه‌ها و… اطلاع رسانی کنند تا این دسته از کارکنان نیز در بازه زمانی اعلام شده نسبت به موارد اعلامی اقدام نمایند.


( ۱ )