راه اندازی بخش خدمات منابع انسان جهت تسهیل در امور اداری و بارگذاری مدارک
در سامانع جامع اداری و مالی دانشگاه hrs.ut.ac.ir
شماره بخشنامه: 155/13100
تاریخ : 1402/01/24
به اطلاع کلیه همکاران محترم میرساند، جهت تسهیل در امور اداری و بارگذاری مدارک توسط اعضای محترم هیأت علمی و کارکنان و ارائه برخی از خدمات شامل: ارائه مستندات ایثارگری، برقراری حق اولاد، برقراری حق عائله مندی، کمک هزینه ازدواج، کمک هزینه کفن و دفن و تمدید گواهی اشتغال به تحصیل، بخش خدمات منابع انسانی در سامانه جامع اداری و مالی پیاده سازی و همکاران محترم دانشگاه (اعضای محترم هیأت علمی و کارکنان) میتوانند از طریق سامانه hrs.ut.ac.ir و از مسیر «مدیریت کارتابل / امور منابع انسانی / خدمات منابع انسانی» درخواستهای خود را ثبت نمایند.
خواهشمند است به منظور پرهیز جدی از دریافت مدارک به صورت دستی، مراتب به نحو مقتضی به اطلاع کلیه همکاران محترم رسانده شود.
ضمناً اطلاعیه مربوطه در این خصوص در صفحه سامانه جامع اداری و مالی نیز درج گردیده است.