مشاهده سامانه مدیریت عملکرد کارمندان و اطمینان از صحت اطلاعات

۱۶ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۰:۲۴ کد : ۲۴۵۹۷ بخشنامه‌ها و اطلاعیه‌ها
تعداد بازدید:۱۳۶

به استحضار می‌رساند ارزیابی عملکرد سال ۹۶ کارمندان دانشگاه تهران با توجه به اطلاعات موجود در سامانه پرسنلی و بر اساس احکام سازمانی ایشان انجام می‌شود.

به همین منظور سامانه مدیریت عملکرد کارمندان جهت مشاهده مشخصات شغلی توسط کلیه پرسنل (اعم از افرادی که ارزیابی شونده هستند و یا پرسنلی که نقش مدیر بلافصل یا مافوق را دارند) از تاریخ 19 اسفند ‏1396 ‬لغایت 29 اسفند 1396 به نشانی: pms.ut.ac.ir فعال خواهد شد.

شایسته است کلیه کارکنان محترم دانشگاه با مراجعه به سامانه مذکور از منوی"ارزیاب" روی گزینه"تعیین ارزیاب هر پرسنل" کلیک نموده و در جدولی که در صفحه مقابل باز می‌شود، نام واحد سازمانی، نام مدیربلافصل و نام مدیر مافوق را مشاهده نمایند و در صورتی که موارد اعلام شده در جدول اشتباه می‌باشد، مراتب را به کارشناسان محترم امور اداری واحد اطلاع دهند.

اعضای هیأت علمی دارای پست اجرایی و کارمندانی که نقش"مدیر بلافصل" یا"مدیر مافوق" دارند نیز می‌بایست با مراجعه به"کارتابل ارزیابی عملکرد کارکنان" در صفحه اصلی، اسامی پرسنل زیر مجموعه خود را مشاهده کنند و چنانچه در اسامی پرسنل مغایرتی وجود دارد، موضوع را به کارشناس امور اداری واحد منعکس نمایند.

نکته ۱: با توجه به تغییر سهم ارزیابی مدیران در ارزیابی سال ۹۶، اسامی مدیر بلافصل و مدیر مافوق برای پرسنلی که در واحدهای کمتر از ۵ نفر مشغول به کار هستند، به صورت جا به جا نمایش داده می‌شود و این موضوع خطا یا اشتباه سامانه نمی‌باشد، لذا این موارد نیازی به اعلام ندارد.

نکته ۲: اگر نام"مدیر بلافصل" در جدول"تعیین ارزیاب هر پرسنل" خالی باشد و این موضوع اعلام نشود، در حین اجرای ارزیابی، پرسنل توسط مدیر سطح بالاتر (مافوق) ارزیابی خواهند شد.

بدیهی است هر گونه تغییرات در سامانه مدیریت عملکرد کارمندان، از طریق اصلاح در سامانه پرسنلی انجام می‌شود لذا کارشناسان محترم امور اداری تا پایان سال جاری فرصت دارند مواردی که در سامانه پرسنلی نیاز به تغییر و یا اصلاح دارد را طی نامه رسمی به این اداره کل ارسال نمایند. به هیچ درخواستی خارج از نامه رسمی از سوی واحد مربوطه پاسخ داده نمی‌شود و در صورتی که تا پایان مهلت اعلام شده، مراتب به منابع انسانی دانشگاه منعکس نشود، اطلاعات موجود در سامانه صحیح تلقی شده و در حین اجرای دوره ارزیابی امکان تغییر و جابجایی واحد یا مدیران بلافصل و مافوق میسر نمی‌باشد.

لازم به ذکر است بازه زمانی اعلام شده صرفاً جهت" مشاهده اطلاعات پرسنل" بوده و چنانچه ارزیابی پرسنل انجام شود، امتیازات حذف می‌گردد، بنابراین همکاران گرامی و مدیران محترم بلافصل و مافوق، از تکمیل "فرم توافق نامه" یا "فرم ارزیابی" خودداری نمایند.

زمان شروع ارزیابی عملکرد کارمندان برای سال ۹۶ با توجه به دستورالعمل مربوطه، متعاقباً و طی بخشنامه اطلاع رسانی خواهد شد.