تمدید مهلت مشاهده اطلاعات سامانه مدیریت عملکرد کارمندان
شماره بخشنامه: 155/10054
تاریخ : 1397/1/26
پیرو بخشنامه شماره ۳۹۱۲۶۵/۱۵۵ مورخ ۱۹/۱۲/۹۶ در خصوص مشاهده اطلاعات سامانه مدیریت عملکرد کارمندان دانشگاه و با عنایت به این که ارزیابی عملکرد سال ۹۶ کارمندان دانشگاه تهران با توجه به اطلاعات موجود در سامانه پرسنلی و بر اساس احکام سازمانی ایشان انجام میشود، به استحضار میرساند درخواستهای اعلام شده توسط واحدها در سامانه پرسنلی اصلاح و به تبع آن اطلاعات سامانه مدیریت عملکرد کارکنان نیز بروز رسانی شده است.
نظر به این که ارزیابی عملکرد کارکنان برای سال ۹۶ از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری آغاز خواهد شد، شایسته است کلیه کارکنان محترم دانشگاه با مراجعه به سامانه مدیریت عملکرد کارمندان به نشانی: pms.ut.ac.ir از منوی"ارزیاب" روی گزینه"تعیین ارزیاب هر پرسنل" کلیک نموده و در جدولی که در صفحه مقابل باز میشود، نام واحد سازمانی، نام مدیر بلافصل و نام مدیر مافوق را مشاهده و اعضای هیأت علمی دارای پست اجرایی و کارمندانی که نقش"مدیر بلافصل" یا"مدیر مافوق" دارند نیز با مراجعه به"کارتابل ارزیابی عملکرد کارکنان" در صفحه اصلی سامانه، اسامی پرسنل زیر مجموعه خود را بررسی کنند و چنانچه اطلاعات یا اسامی اشتباه است، موضوع را به کارشناس امور اداری واحد منعکس نمایند.
با توجه به این که هر گونه تغییرات در سامانه مدیریت عملکرد کارمندان، از طریق اصلاح اطلاعات در سامانه پرسنلی انجام میشود لذا حسب درخواست برخی از واحدها، مهلت بررسی و انجام اصلاحات احتمالی در سامانه پرسنلی تا تاریخ ۳۱/۰۱/۹7 تمدید شد و کارشناسان محترم امور اداری تا پایان ماه جاری فرصت دارند مواردی که در سامانه پرسنلی نیاز به تغییر دارد را در اسرع وقت اصلاح نمایند.
بدیهی است فرصت اعلام شده تمدید نخواهد شد و در پایان مهلت مذکور، اطلاعات موجود در سامانه مدیریت عملکرد کارکنان صحیح تلقی شده و ارزیابی با اطلاعات موجود انجام میگردد و در حین اجرای دوره ارزیابی امکان تغییر و جابجایی واحد یا مدیران بلافصل و مافوق میسر نمیباشد.
لازم به ذکر است بازه زمانی اعلام شده صرفاً جهت " مشاهده اطلاعات پرسنل" میباشد و سایر نکات در بخشنامه قبلی نیز به قوت خود باقی است، بنابراین همکاران گرامی و مدیران محترم بلافصل و مافوق، از تکمیل "فرم توافق نامه" یا "فرم ارزیابی" خودداری و فقط از صحت اطلاعات اطمینان حاصل نمایند.