اطلاع رسانی در خصوص دستورالعمل مدیریت عملکرد کارمندان

۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۰:۲۲ کد : ۲۴۵۹۵ بخشنامه‌ها و اطلاعیه‌ها
تعداد بازدید:۱۶۴

شماره بخشنامه:   155/16265

تاریخ :   1397/2/1

 

به استحضار می‌رساند با انعکاس گزارش‌ها و باز خوردهای "سامانه مدیریت عملکرد کارمندان" در پایان دوره ارزیابی سال ۹۵ در کمیسیون منابع انسانی دانشگاه که به ریاست محترم دانشگاه  جناب آقای دکتر نیلی تشکیل شد، تغییراتی در "دستورالعمل مدیریت عملکرد کارمندان" صورت گرفت که در تاریخ ۳۰/‏۱۱/‏۹۶ به تصویب هیأت اجرایی محترم دانشگاه رسیده است.


خواهشمند است جهت اطلاع از جزئیات دستورالعمل مذکور به منظور انجام ارزیابی عملکرد کارمندان در سال ۹۶، به سامانه "مدیریت عملکرد کارمندان" به نشانی  pms.ut.ac.ir مراجعه و از قسمت "راهنما" نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام فرمائید.