جمع آوری مدارک پرسنل قراردادی دارای قرارداد خرید خدمت، بیمه کارگری و روزمزد

۱۹ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۴:۱۸ کد : ۲۰۸۸۶ بخشنامه‌ها و اطلاعیه‌ها
تعداد بازدید:۱۸۴

شماره بخشنامه:   155/65963

تاریخ :   1398/3/19

 

بر اساس اعلام وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دریافت شماره مستخدم برای تبدیل وضع به پیمانی کلیه کارکنان قراردادی که بر اساس بخشنامه ۱۳۴۷۰۰ مورخ ۱۳۹۳/۱۱/۵ دارای شرایط ذیل می‌باشند، با توجه به مجوز رأی ۵۵۵، بلامانع است:

۱- داشتن سابقه قرارداد خرید خدمت، بیمه کارگری و یا بیمه روزمزدی غیر از مشاغل کارگری در سال ۱۳۷۸ یعنی تا تاریخ ۱۳۷۸/۰۳/۰۱ در یک دستگاه اجرایی
۲- ادامه همکاری مستمر بصورت قراردادی از آن زمان تا کنون با همان دستگاه با مدرک تحصیلی دیپلم و بالاتر
۳- داشتن شرایط احراز شغل مورد نظر

لذا افرادی که مشخصات  ایشان در لیست پیوست آورده شده است را ملاحظه و در صورتی که دارای  شرایط فوق الذکر می‌باشند نسبت به ارسال مدارک ذیل اقدام نمایند:

  • آخرین مدرک تحصیلی با مهر برابر با اصل اداره کل منابع انسانی (برای کارکنانی که آخرین مدرک تحصیلی آنها نسبت به سال ۱۳۹۶ تغییر کرده است.)
  • قرارداد انجام کار معین سال ۱۳۹۸ با مهر برابر اصل
  • ریز واریز بیمه مورد تأیید با مهر و امضا تأمین اجتماعی

همچنین چنانچه افراد واجد شرایطی وجود دارند که اسامی آنها در لیست پیوست نیامده است نسبت به ارسال مدارک ذیل اقدام نمایند:

  • آخرین مدرک تحصیلی با مهر برابر با اصل اداره کل منابع انسانی
  • قرارداد انجام کار معین سال ۱۳۹۸ با مهر برابر اصل
  • ریز واریز بیمه مورد تأیید با مهر و امضا تأمین اجتماعی
  • قرارداد خرید خدمت یا کارگری و یا روزمزد در سال ۱۳۷۸ (تا تاریخ ۱۳۷۸/۰۳/۰۱) با مهر برابر اصل
  • فیش واریزی حق ثبت نام استخدام شامل: استخدام اولی یا تبدیل وضع قراردادی به پیمانی - یا تبدیل وضع قراردادی به رسمی آزمایشی و یا تبدیل وضع قراردادی به رسمی قطعی به حساب خزانه داری کل در چارچوب قوانین و مقررات مربوطه

خواهشمند است دستور فرمائید مدارک به شرح زیر صرفاً توسط مسؤول امور اداری هر واحد جمع‌آوری و تصاویر آن به این اداره کل با ایمیل ارسال گردد.

* نکات مهم:

۱- چنانچه امکان مراجعه پرسنل ذی‌نفع به شعب تأمین اجتماعی جهت دریافت ریز واریز بیمه، میسر نباشد، می‌بایست از طریق وب سایت سازمان تأمین اجتماعی، پرینت سوابق بیمه‌ای خود را به تاریخ روز تهیه و پس از مهر تأیید اداره کل منابع انسانی با مراجعه به اداره کل امور مالی دانشگاه، نسبت به تأیید و مهر کلیه صفحات لیست بیمه توسط آن اداره کل اقدام نمایند.

۲- مدارک می‌بایست به صورت مجزا و خوانا با فرمت jpg اسکن شده و برای هر فرد در یک ایمیل جداگانه به آدرس ایمیل emphrm@ut.ac.ir ارسال شود. لطفاً در قسمت موضوع ایمیل نام و نام خانوادگی آن فرد مرقوم گردد.

۳- برای افرادی که تغییر نام یا نام خانوادگی داشته‌اند علاوه بر مدارک فوق، تصویر صفحه اول و صفحه توضیحات شناسنامه نیز با مهر برابر اصل واحد محل خدمت ارسال شود.

۴- مسئولیت عدم ارسال مدارک هر فرد بر عهده وی می‌باشد و در صورت تحویل مدارک توسط فرد به امور اداری، بر عهده رئیس امور اداری واحد مربوطه است. همچنین بدیهی است که ارسال مدارک ناقص، ناخوانا یا بدون مهر معتبر منجر به رد درخواست توسط وزارت علوم خواهد شد.

 

۵- با توجه به اینکه برای ثبت اطلاعات فردی و بارگذاری مدارک در سامانه کارمند ایران فرصت محدودی در اختیار دانشگاه قرار دارد، لذا ضروری است مسئولین امور اداری در کلیه واحدها در اسرع وقت و حداکثر تا تاریخ ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ نسبت به ارسال فایل‌های مدارک از طریق ایمیل و مطابق با شرایط مذکور اقدام نمایند.

6- صرفاً جهت اطلاع: علاوه بر مدارک فوق مدارکی مانند تاییدیه گزینش و فرم تعیین شغل و شاغل نیز لازم است که توسط اداره کل منابع انسانی تهیه می‌شود و نیاز نیست واحدها برای تهیه آن مدارک اقدام کنند.

۷- لطفاً مشکلات یا سوالات احتمالی را به ایمیل emphrm@ut.ac.ir ارسال نمائید.

 


( ۱ )