مهلت ارسال مدارک ارتقاء رتبه شغلی کارکنان رسمی، پیمانی مشمول کاهش حداقل مدت توقف
شماره بخشنامه: 7828567
تاریخ : 1399/10/6
پیرو بخشنامه شماره ۲۱۱۲۳۸ مورخ ۲۹/۰۹/۹۹ در خصوص کاهش حداقل مدت توقف جهت ارتقا رتبه کارکنان به استحضار میرساند: مهلت دریافت پرونده ارتقا تا تاریخ ۲۰/۱۰/۱۳۹۹ روزهای یکشنبه و سه شنبه میباشد. لذا خواهشمند است دستور فرمائید موارد به شرح ذیل به نحو مناسب به اطلاع کلیه همکاران رسمی و پیمانی دانشگاه رسانده شود:
۱- کارکنانی که شرایط ارسال مدارک ارتقای رتبه را بر اساس بخشنامه شماره ۲۱۶۴۱۰ مورخ ۰۳/۱۰/۹۹ (تصویر پیوست) دارا میباشند، کلیه مدارک خود را از ابتدای خدمت تا پایان سال ۹۸ جمعآوری و طبق فرایند اشاره شده در پیوست ارسال نمایند.
۲- کلیه کارکنان جهت هر گونه سوال در خصوص جمعآوری مدارک و فرایند انجام کار میبایست فقط به کارشناسان امور اداری واحد مربوطه مراجعه نمایند. کارشناسان امور اداری با مطالعه دقیق فرایند پیوست، نسبت به راهنمایی همکاران اقدام نموده و در صورت هر گونه سوال احتمالی با واحد ارتقا این اداره کل تماس حاصل نمایند.
۳- کلیه مدارک مربوطه میبایست به صورت یکجا جمعآوری و ارسال شود، به عبارت دیگر بعد از تحویل پرونده به واحد ارتقا، امکان اضافه شدن هیچ مدرک دیگری وجود ندارد و به مدارک ارائه شده بعد از تحویل پرونده ترتیب اثر داده نخواهد شد.
امور اداری واحدها موظف هستند:
۱- قبل از ارسال پرونده همکاران، نسبت به بررسی دقیق آنها اقدام نمایند.
۲- با توجه به چک لیست پیوست، مدارک موجود در پرونده متقاضی را بررسی نموده و در صورت تأیید، کلیه مدارک را ممهور به مهر واحد مربوطه نمایند.
لازم به ذکر است اولویت بررسی پروندهها به ترتیب ارسال آنها به واحد ارتقا میباشد و تاریخ اجرای کلیه پروندههای دریافتی تا پایان سال جاری، در صورت احراز شرایط لازم و کافی برای ارتقا رتبه از ۰۱/۰۱/۹۹ میباشد.