مهلت ارسال مدارک ارتقاء رتبه شغلی کارکنان رسمی، پیمانی مشمول کاهش حداقل مدت توقف

۰۶ دی ۱۳۹۹ | ۱۴:۱۲ کد : ۱۷۴۹۴ بخشنامه‌ها و اطلاعیه‌ها
تعداد بازدید:۲۵۱

شماره بخشنامه:   7828567

تاریخ :   1399/10/6

پیرو بخشنامه شماره ۲۱۱۲۳۸ مورخ ۲۹/‏۰۹/‏۹۹‬ در خصوص کاهش حداقل مدت توقف جهت ارتقا رتبه کارکنان به استحضار می‌رساند: مهلت دریافت پرونده ارتقا تا تاریخ ۲۰/‏۱۰/‏۱۳۹۹‬ روزهای یکشنبه و سه شنبه می‌باشد. لذا خواهشمند است دستور فرمائید موارد به شرح ذیل به نحو مناسب به اطلاع کلیه همکاران رسمی و پیمانی دانشگاه رسانده شود:

۱- کارکنانی که شرایط ارسال مدارک ارتقای رتبه را بر اساس بخشنامه شماره ۲۱۶۴۱۰ مورخ ۰۳/‏۱۰/‏۹۹‬ (تصویر پیوست) دارا می‌باشند، کلیه مدارک خود را از ابتدای خدمت تا پایان سال ۹۸ جمع‌آوری و طبق فرایند اشاره شده در پیوست ارسال نمایند.‌

۲- کلیه کارکنان جهت هر گونه سوال در خصوص جمع‌آوری مدارک و فرایند انجام کار می‌بایست فقط به کارشناسان امور اداری واحد مربوطه مراجعه نمایند. کارشناسان امور اداری با مطالعه دقیق فرایند پیوست، نسبت به راهنمایی همکاران اقدام نموده و در صورت هر گونه سوال احتمالی با واحد ارتقا این اداره کل تماس حاصل نمایند.

۳- کلیه مدارک مربوطه می‌بایست به صورت یکجا جمع‌آوری و ارسال شود، به عبارت دیگر بعد از تحویل پرونده به واحد ارتقا، امکان اضافه شدن هیچ مدرک دیگری وجود ندارد و به مدارک ارائه شده بعد از تحویل پرونده ترتیب اثر داده نخواهد شد.

امور اداری واحدها موظف هستند:

۱- قبل از ارسال پرونده همکاران، نسبت به بررسی دقیق آنها اقدام نمایند.

۲- با توجه به چک لیست پیوست، مدارک موجود در پرونده متقاضی را بررسی نموده و در صورت تأیید، کلیه مدارک را ممهور به مهر واحد مربوطه نمایند.

لازم به ذکر است اولویت بررسی پرونده‌ها به ترتیب ارسال آنها به واحد ارتقا می‌باشد و تاریخ اجرای کلیه پرونده‌های دریافتی تا پایان سال جاری، در صورت احراز شرایط لازم و کافی برای ارتقا رتبه از ۰۱/‏۰۱/‏۹۹‬ ‬ می‌باشد.

 

فرآیند ارتقاء

کاربرگ و جداول

شیوه نامه

چک لیست