ارسال مدارک جهت ارتقاء رتبه شغلی کارکنان رسمی، پیمانی و قرارداد انجام کار معین

۰۳ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۲:۴۰ کد : ۱۶۷۹۴ بخشنامه‌ها و اطلاعیه‌ها
تعداد بازدید:۴۶۶

شماره بخشنامه:   155/42585

تاریخ :   1400/3/1

 

با عنایت به بررسی پرونده متقاضیان ارتقا رتبه شغلی به استناد ماده ۲۳ آئین نامه استخدامی کارکنان و بر اساس شیوه نامه مربوطه، موارد به شرح زیر جهت استحضار ارسال می‌گردد:

۱- کارکنان رسمی، پیمانی و قرارداد انجام کار معین دارای مدرک دانشگاهی که قصد ارسال مدارک ارتقای رتبه دارند، کلیه مدارک خود را از ابتدای خدمت تا پایان سال ۹۹ جمع‌آوری و طبق فرایند اشاره شده در پیوست ارسال نمایند.‌

۲- کلیه کارکنان جهت هر گونه سوال در خصوص جمع‌آوری مدارک و فرایند انجام کار می‌بایست فقط به کارشناسان امور اداری واحد مربوطه مراجعه نمایند. کارشناسان امور اداری با مطالعه دقیق فرایند پیوست، نسبت به راهنمایی همکاران اقدام نموده و در صورت هر گونه سوال احتمالی فقط در روزهای یکشنبه و سه شنبه با واحد ارتقا این اداره کل (۶۱۱۱۲۲۸۴ آقای کیان) تماس حاصل نمایند.

۳- کلیه مدارک مربوطه می‌بایست به صورت یکجا جمع‌آوری و ارسال شود. به عبارت دیگر پس از تحویل پرونده به واحد ارتقا، امکان اضافه شدن هیچ مدرک دیگری وجود ندارد و به مدارک ارائه شده بعد از تحویل پرونده ترتیب اثر داده نخواهد شد.

‌‌‌‌‌‌امور اداری واحدها موظف هستند:

۱- قبل از ارسال پرونده همکاران، نسبت به بررسی دقیق آنها اقدام نمایند.

۲- با توجه به فرایند پیوست، مدارک موجود در پرونده متقاضی را بررسی نموده و در صورت تأیید، کلیه مدارک را ممهور به مهر واحد مربوطه نمایند. ترتیب قرارگیری مدارک طبق ترتیب تکمیل جداول پیوست باشد.

لازم به ذکر است اولویت بررسی پرونده‌ها به ترتیب ارسال آنها به واحد ارتقا می‌باشد و تاریخ اجرای کلیه پرونده‌های دریافتی تا پایان سال جاری، در صورت احراز شرایط لازم و کافی برای ارتقا رتبه از ۰۱/‏۰۱/‏۱۴۰۰‬ ‬ می‌باشد.

خواهشمند است دستور فرمائید مراتب به نحو مناسب به اطلاع کلیه کارکنان رسمی، پیمانی و قرارداد انجام کار معین دانشگاه رسانده شود.

ضمناً به اطلاع همکاران محترم می‌رساند سامانه سپاری فرایند ارتقا کارکنان در حال پیگیری است و در صورت تغییر روند ارائه مدارک ارتقا، مراتب متعاقباً اعلام خواهد شد.

 

فرآیند جمع آوری و ارسال مدارک

جداول مربوطه

کاربرگ ارتقاء